فراز رول
چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳
سرخط خبرها
خانه / محصولات / چاپ لیبل / قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار

قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار

سربرگ چاپ لیبل
سربرگ چاپ لیبل

چاپ لیبل یکی از روش های نوین تبلیغات غیر مستقیم به شمار می آید. لیبل ها نقش بسزایی در تحریک مشتری جهت خرید محصول دارند. بسیاری از برند های مطرح دنیا جهت معرفی محصول خود در بازار های جهان از لیبل استفاده می کنند. لیبل ها علاوه بر اینکه برند شرکت را معرفی می کنند وظایف دیگری نیز بر عهده دارند. این وظایف شامل معرفی ویژگی ها و ترکیبات محصول ،نحوه نگداری و هر آنچه که لازم است مصرف کننده از آن اطلاع پیدا کند می شود.

در این سایت شما می توانید با انواع مختلف و ویژگی های این نوع محصول آشنا شوید و در صورت تمایل می توانید با شرکت لیبل ایران همکاری فرمایید تا لذت خرید راحت ، اسوده و مطمئن را تجربه کنید . با توجه به کیفیت مطلوب چاپ لیبل پشت چسب دار مجموعه در بحث صادرات نیز امکان همکاری و فعالیت می باشد.

آیا از تاثیر لیبل بر فروش آگاهی دارید؟

در جامعه امروزی فروش یک محصول مهمترین مسئله می باشد. بقا و ماندگاری یک شرکت به فروش آن وابسته است. شاید در زمان حال ،تولید چندان چالش بزرگی نباشد. چالش اصلی که بیشتر تولیدکنندگان با آن دست و پنجه  نرم می کنند فروش است. همانطور که گفته شده لیبل ها نقش موثری را در فروش یک محصول و به ثمر نشستن زحمات تیم کارخانه بر عهده دارند. یک لیبل با طراحی زیبا و خیره کننده همراه با کیفبت مناسب با محصول می تواند وجه تمایز محصولات مشابه در بازار باشد. این وجه تمایز باعث برتری در رقابت نفس گیر انتخاب مصرف کننده و پایداری و پیشرفت یک مجموعه عظیم تولیدی می شود.

چاپ لیبل
چاپ لیبل

نکات مورد توجه در چاپ لیبل پشت چسب دار

چاپ لیبل می تواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. چاپ لیبل به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتبار دو چندان ببخشد. لیبل ها خدمات گسترده ای به تولید کنندگان می دهد. این خدمات شامل مطرح کردن برند آنها و آشنایی بیشتربا محصول است. که خود باعث وجه تمایز در فروش بیشتر آن می شود. لذا تولیدکنندگان بایستی در طراحی و چاپ استیکر خود دقت را داشته باشند و نکاتی که در ذیل به آنها اشاره می شود را بررسی فرمایند :

  1. تعیین ابعاد و قالب لیبل بر اساس سایز و ابعاد محصول
  2. انتخاب کاغذ مقرون به صرفه و متناسب با محصول
  3. نوع روکش مصرفی بر روی لیبل
  4. نوع چاپ لیبل و کیفیت آن
  5. ساخت قالب متناسب با لیبل
  6. طراحی بر اساس اصول چاپ و بدون اشتباهات نوشتاری

به اختصار در مورد موارد بالا توضیحاتی خدمت شما داده می شود.

تعیین ابعاد و قالب لیبل بر اساس سایز و ابعاد محصول

بر اساس نوع محصول و نحوه بسته بندی فضایی را جهت نصب لیبل تولیدکننده انتخاب می کند. این فضا بایستی به نحوی انتخاب شود که لیبل بتواند وظایفی را که بر عهده دارد به نحو احسنت انجام دهد. این وظایف همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد شامل جذب مشتری به محصول ،معرفی برند و هر آنچه که مشتری باید از آن اطلاع داشته باشد می شود.

انتخاب کاغذ مقرون به صرفه و متناسب با محصول

کاغذ مصرفی جهت چاپ لیبل برای محصول مورد نظر نیز یکی از مهمترین مسائل می باشد. کاغذ مصرفی علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید دارای ماندگاری بالا ، قابلیت چسبیدن در محل مورد نظر و انجام هرچه بهتر وظایف خود باشد. شما می توانید جهت آشنایی با انواع لیبل و کاغذ به مطلب لیبل چیست مراجعه فرمایید.

نوع روکش مصرفی بر روی لیبل

با توجه مواردی اعم از نوع محصول ،نحوه بسته بندی ،نوع مصرف ،در تماس با رطوبت بودن ،ضربه پذیری ،نوع کاغذ مصرفی ،قالب لیبل و در نهایت سلیقه و نظر خواست درخواست کننده لیبل در انتخاب روکش روی لیبل تاثیر گذار است.

روکش های مصرفی دو نوع سلفون (مات و براق) و یووی (مات و براق) می باشد. هر دوی این نوع پوشش باعث جلوگیری از رطوبت و مقاومت بیشتر کشسانی ، خدشه پذیری و براقی می شود. وجه تمایر این دو روکش در شدت براقی بیشتر می باشد.

طلا کوب و نقره کوب یکی دیگر از مواردی است که بر روی لیبل کار می شود. و تاثیر بصری بسیار ویژه ای برای مشتری ایجاد می کند. طلاکوب یا نقره کوب از طریق گراور که جنس آهنی دارد و طرح مورد نظر در آن حک شده در اثر گرما و فشار ضربه ای بر روی لیبل ایجاد می شود.

برجسته سازی نیز یکی دیگر از فعالیت هایی است که می توان بر روی لیبل انجام داد تا جلب توجه بیشتری را برای مشتری ایجاد کند

نوع چاپ لیبل و کیفیت آن

چاپ های موجود در بازار سه نوع فلکسو ،افست و هیلوگراور است که با توجه به طرح ،کیفیت چاپ ،تعداد مصرفی و میزان هزینه تولید با یکدیگر تفاوت می کند. در چاپ فلکسو از کلیشه و افست از زینک و هیلوگراور از سیلندر های برش داده شده بوسیله لیزر استفاده می شود. کیفیت چاپ آنها نیز قوی ترین آن هیلوگراور بعد افست  و بعد فلکسو می باشد. هزینه تولید بیشرین آن هیلوگراور بعد فلکسو و بعد افست می باشد. تعداد رنگ بیشترین فلکسو و بعد افست و در نهایت هیلوگرامر است.

توجه داشته باشید که با توجه به هزینه ها و کیفیت چاپ و تیراژ ، نوع چاپ باید انتخاب شود.

ساخت قالب متناسب با لیبل

بعد از انتخاب محل مناسب جهت ساخت لیبل بایستی مراحل ساخت قالب و خط تیغ و پوشال گیری انجام شود.

طراحی بر اساس اصول چاپ و بدون اشتباهات نوشتاری

در طراحی لیبل بایستی به ترکیب رنگها و نوع فونت و عدم غلط املایی توجه کرد . توجه داشته باشید که حتما در طراحی لیبل با اشخاص و شرکت های معتبر کار کنید تا بتوانند با بهترین ترکیب رنگ و کمترین ساخت کلیشه بهترین طرح را برای شما آماده کنند.

چاپ لیبل 1
چاپ لیبل ۱

خرید لیبل چاپی

چاپ لیبل درصنایع و مشاغل متعددی از ایران می تواند مورد تقاضا باشد و به همین منظور فروش اینترنتی آن از جمله راهکارهایی است که بازدهی مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته است.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده ، ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

لازم ب ذکر است که این مجموعه عوامل دیگری از جمله تهیه فیلم و زینک جهت چاپ و قالب های لیزری را جهت رفاه حال مشتری های عزیز پذیرفته می شود.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر  می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com