فراز رول
چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها
خانه / محصولات / ریبون / ریبون وکس رزین / مرکز فروش عمده ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰

مرکز فروش عمده ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰

ریبون‌ها در واقع صفحاتی هستند که آغشته به جوهر شده اند. ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ یکی از انواع ریبون است که عرضی برابر ۱۱ سانتی متر و طولی برابر ۳۰۰ متر دارد. ریبون وکس رزین از ماندگاری چاپ متوسطی برخوردار است.

ریبون‌ها در ۴ نوع مختلف بسته به متریال استفاده شده در ساختارشان، میزان ماندگاری و کیفیت چاپ، مقاومت در برابر عوامل محیطی و غیره تقسیم شده است. ریبون‌ها در هر نوعی دارای ابعاد مختلفی هستند و بسته به نوع چاپگر خود می‌توانید یکی از انواع ریبون را انتخاب و خریداری نمایید.

 معرفی ریبون وکس WAX

ریبون وکس یکی از انواع ریبون است که به دلیل قیمت پایین بسیار پرکاربرد است.
ماندگاری چاپ ریبون وکس پایین‌تر از دیگر ریبون‌ها است.

از این ریبون انتظار مقاومت در برابر عوامل محیطی نداشته باشید و در برخورد با مواد شیمیایی مثل الکل، اسید باید مواظب ریبون وکس باشید؛ زیرا به این مواد بسیار حساس است.
ریبون وکس در زمان چاپ سرعت بالایی دارد. این ریبون را می‌توان در ابعاد و متراژهای مختلف در بازار یافت. از این ریبون برای چاپ انواع لیبل استفاده می‌شود.
ریبون وکس تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و آن را در طیف رنگی زیادی تولید می‌کنند.

آشنایی با ریبون وکس رزین wax resin

ریبون وکس رزین نیز از دیگر ریبون‌های موجود در بازار است. در ساختار این ریبون از مقداری رزین استفاده شده است و ماندگاری چاپ ریبون وکس رزین بیشتر از ریبون وکس و کمتر از ریبون رزین است.
ریبون وکس رزین در دو نوع استاندارد مختلف تولید می‌شود.

  • معمولی
  • پرمیوم

نوع پرمیوم ماندگاری چاپ بالاتری دارد.

از این ریبون بیشتر برای چاپ روی لیبل پی وی سی و انواع لیبل کاغذی استفاده می‌شود.
این ریبون در برابر عوامل محیطی مقاومت چندانی ندارد. یکی از پرکاربردترین انواع ریبون وکس رزین، ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ است. ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ بسته میزان ماندگاری چاپ قیمت‌های مختلفی دارد.

نحوه کار دستگاه های لیبل زن چگونه است؟

لیبل زن ها در دو نع مختلف طراحی و شاخته می‌شود.

  • لیبل زن صنعتی
  • لیبل زن رو میزی

نحوه کار با دستگاه‌های لیبل زن بسیار راحت است. ابتدا باید آن را به رایانه متصل نمایید. در تنظیمات رایانه لیبل زن را به عنوان یک پرینتر معرفی کنید. می‌توانید برای تنظیم آنچه قصد دارید به چاپ برسانید از انواع نرم افزار استفاده نمایید.
در انتهای طراحی لیبل برای چاپ گزینه پرینت را انتخاب می‌کنید و دستگاه لیبل زن را انتخاب می‌کنید. در این گزینه شما می بایست  تعداد لیبلی که قصد چاپ آن را دارید انتخاب نمایید.

در انواع لیبل زن باید از ریبون به عنوان جوهر استفاده کنید. در دستگاه لیبل زن از ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ نیز استفاده می‌شود.

فرق بین ریبون وکس و وکس رزین در چیست؟

ریبون وکس در ساختار خود رزین ندارد. اما ریبون وکس رزین از ترکیب میزان مشخصی از وکس و رزین ساخته شده است. ریبون وکس ماندگاری چاپ پایینی دارد. ریبون وکس رزین نسبت به ریبون وکس ماندگاری بیشتری دارد.
از ریبون وکس فقط برای چاپ روی لیبل کاغذی استفاده می‌شود. از ریبون وکس رزین علاوه بر چاپ روی لیبل کاغذی، روی لیبل پی وی سی نیز چاپ انجام می‌دهند.
هردوی این ریبون‌ها در برابر عوامل محیطی مقاومت چندانی ندارند. ریبون وکس رزین و ریبون وکس هر دو در برابر مواد شیمیایی حساس هستند. در واقع ریبون وکس رزین را از لحاظ ماندگاری چاپ می‌توان کمی بهتر از ریبون وکس دانست.

 خرید لیبل و ریبون از چه طریقی قابل انجام داد؟

همانطور که می‌دانید بسته به نیازتان می‌توانید از انواع لیبل برای کار خود خریداری نمایید. انواع لیبل در ابعاد مختلف قابل سفارش و خریداری است.
بسته به نوع لیبل می‌توانید آن را به صورت رول و شیت تهیه کنید. لیبل‌ها در رنگ‌ها، اشکال، متراژ مختلف قابل سفارش و خرید است.
اما هر لیبلی که تهیه کنید برای چاپ اطلاعات روی آن باید از ریبون و دستگاه لیبل زن مناسب استفاده نمایید.
ریبون‌ها نیز در ۴ نوع و در ابعاد و متراژهای متفاوت قابل خریداری هستند. بسته به نوع لیبلی که انتخاب نموده‌اید و میزان ماندگاری مد نظر خود، باید نوع مشخصی ریبون خریداری نمایید.
ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ را می‌توان به صورت اینترنتی سفارش داده و خریداری نمایید.

خرید ریبون چاپگر پستی به صورت عمده

در ادارات پست برای درج اطلاعات پستی از لیبل‌های کاغذی استفاده می‌شود. این لیبل‌ها باید ماندگاری مناسبی داشته باشد. همانطور که قبلا گفتیم برای چاپ روی انواع لیبل کاغذی می‌توان از ریبون وکس رزین استفاده نمود.
ریبون وکس رزین در ابعاد مناسب برای چاپگرهای پستی در بازار یافت می‌شود. از دیگر دلایلی که از این ریبون برای چاپگرهای پستی استفاده می‌شود، ماندگاری مناسب چاپ آن است.
چاپگرهای پستی اکثرا رو میزی هستند. برای چاپگر پستی می‌توان از ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ و ریبون وکس رزین ۷۵*۶۰ استفاده نمود.
از آنجایی که در ادارات پست روزانه صدها بسته لیبل می‌شود خرید ریبون چاپگر پستی به صورت عمده انجام می‌گیرد.

مرکز فروش عمده ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰

ریبون وکس رزین را می‌توان پرکاربردترین ریبون برای چاپ روی لیبل‌های کاغذی دانست. این ریبون ماندگاری چاپ نسبتا خوبی دارد و به همین دلیل نیز قیمت مناسبی دارد.
قیمت مناسب این ریبون و ماندگاری آن باعث شده است که از ریبون در

  • فروشگاه‌ها
  • ادارات پست
  • دفتر خدمات پیشخوان
  • و غیره

استفاده شود.
به دلیل مصرف بالا این مراکز ترجیح می‌دهند خرید خود را به صورت عمده انجام دهند. ریبون وکس رزین در ابعاد مختلفی به صورت عمده و تک فروشی به فروش می‌رسد.
از پرکاربردترین ابعاد ریبون می‌توان به ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ اشاره داشت. در صورت تمایل به خرید عمده این سایز می‌توانید آن را از مرکز فروش عمده ریبون وکس رزین ۱۱۰*۳۰۰ تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ریبون وکس رزین

فروش ریبون وکس رزین به صورت عمده

اگر قصد دارید بر روی انواع لیبل یا برچسب چاپ کنید باید از جوهری مخصوص …