فراز رول
دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳
سرخط خبرها
خانه / محصولات / رول حرارتی / خرید رول حرارتی و قیمت آن

خرید رول حرارتی و قیمت آن

سربرگ رول حرارتی
سربرگ رول حرارتی

رول حرارتی یکی از پرکاربرد ترین کاغذ های موجود در صنعت چاپ می باشد. رول کاغذی را در تمامی فروشگاه ها و هایپر مارکت های بزرگ ، شرکت ها ، آزمایشگاه ها ، آژانس ها و سیستم های نوبت دهی و ATM ها استفاده می کنند.  رول کاغذی در انواع و مدل های متفاوت تولید می شود که یکی از بهترین آن ها برند هانسول کره است.

در این سایت شما می توانید با انواع مختلف و ویژگی های این نوع محصول آشنا شوید و در صورت تمایل می توانید با شرکت لیبل ایران همکاری فرمایید تا لذت خرید راحت ، آسوده و مطمئن را تجربه کنید . با توجه به کیفیت مطلوب رول کاغذی در بحث صادرات نیز امکان همکاری و فعالیت می باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که در بحث فروش و فعالیت بیشتر محصول در امر صادرات دخالت دارد لیبل و خلاقیت در طراحی آن می باشد. شناخت نیاز مشتری از مهم ترین فاکتورهایی خواهد بود که در امر تولید باید به آن توجه نمود و امروزه متاسفانه اکثر شرکت های لیبل سازی از این مسئله غافل شده و تنها به فکر افزایش تولید هستند و نیاز مشتری را در نظر نمی گیرند.شرکت لیبل ایران جهت اطمینان از چاپ محصول این امکان را دارد که در زمان چاپ ،شما مشتری گران قدر در کارخانه حاضر و از صحت کیفیت محصول اطمینان حاصل فرمایید.

tarh
tarh

ویژگی رول حرارتی و قیمت آن

رول حرارتی یکی از پرکاربرد ترین وسایل چاپ در سیستم های حال حاضر شده است.  از طریق انتقال حرارت از هد دستگاه بر روی این کاغذ ها نوشته می شود. این نوع از چاپ تغییرات بزرگی را در صنعت چاپ ایجاد کرد. توجه داشته باشید که هر کاغذی امکان بهره مندی از این نوع چاپ را ندارد و بایستی از کاغذی استفاده شود که در برابر حرارت هد دستگاه از خود واکنش و تغییر رنگ نشان دهد.

موارد استفاده رول حرارتی

موارد استفاده رول حرارتی

رول کاغذی در تمامی فروشگاه ها ، سوپر مارکت های بزرگ ، هایپر مارکت ها ، رستوران ها ، آزمایشگاه ها ، آژانس های هواپیمایی ، ATM ها و خیلی موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

پرینتر های صدور فیش در دو نوع تک رنگ (سیاه و سفید ) و دو رنگ در بازار جهانی موجود می باشد. در بازار ایران به علت عدم وجود کاغذ حرارتی دو رنگ ، پرینتر های دورنگ نیز به صورت تک رنگ چاپ می کنند. این پرینتر ها را با نام های پرینتر حرارتی ، پرینتر صدور قبض ، پرینتر صدور فیش ، پرینتر صندوق ، فیش پرینتر ، مینی پرینتر و ترمال پرینتر نام گذاری می کنند. موارد استفاده از این پرینتر ها در فروشگاه ها ، هایپر مارکت ها ، رستوران ها ، مراکز نوبت دهی ، کیوسک ها ، بانک ها و … می باشد.

رول حرارتی
رول حرارتی

رول حرارتی به سه گروه تقسیم می شوند.

  1. کاغذ حرارتی ۵۴ که به صورت رایج جهت استفاده در پوز های بانکی و ترازو های دیجیتال استفاده می شود
  2. کاغذ حرارتی ۵۷ که جهت استفاده در پریینتر ترازو و صندوق فروشگاهی ecr استفاده می شود.
  3. کاغذ حرارتی ۸۰ که به رول کاغذ ۸ سانتی نیز معروف است و تنها در فیش پرینتر ها در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
آیا میدانید که کیفیت کاغذ های موجو در بازار بسیار متنوع و متفاوت می باشد؟

بهترین نوع کاغذ در رول های حرارتی کاغذ هانسول کره می باشد که در ادامه به اختصار در مورد کاغذ هانسول و تفاوت های آن توضیح می دهیم.

رول حرارتی هانسول کره
رول حرارتی هانسول کره

کاغذ هانسول کره

با توجه به عدم استفاده از ریبون در چاپ این نوع کاغذ ها بایستی از کاغذی استفاده شود که به هد دستگاه آسیب نرساند تا طول عمر دستگاه افزایش یابد. کاغذ حرارتی هانسول کره دارای ویژگی های قابل قبولی است که از دیگر رقبا خود را متمایز می کند. در ادامه به برخی از ویژگی های آن میپردازیم

  • ماندگاری
  • کوتینگ ( پوشش)
  • گرماژ
  در شرایط بایگانی تا ۳ سال ماندگاری دارد، درحالی که نمونه های مشابه آن در بازار چندان ماندگاری ندارند
سیستم کوتینگ ( پوشش) کاغذ های هانسول به صورت پاششی می باشد که در مقایسه با نمونه های مشابه آن که مالشی است باعث ماندگاری بیشتر ، سطح و گرماژ یکنواخت می شود.
  کاغذهای حرارتی هانسول در طول رول با گرماژ ثابت ۵۵ گرم تولید می شود در حالی که کاغذ های مشابه گرماژ به صورت یکنواخت درطول رول پخش نشده است

انواع رول حرارتی

رول صندوق :

رول حرارتی با عرض ۸۰ میلیمتر با متراژ ۵۰ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۵ با ماندگاری و وضوح بالای چاپ

رول پوز :

رول حرارتی ۵۷ میلیمتری با متراژ های ۵۰ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۵ با ماندگاری و وضوح بالای چاپ

رول ترازو :

رول ۵۴ و ۴۴ میلیمتری با متراژ های ۵۰ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۵ با ماندگاری و وضوح بالای چاپ

رول پزشکی :

رول ۵۷ و ۵۹ و ۱۱۰ میلیمتری با متراژ های ۵۰ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۵ با ماندگاری و وضوح بالای چاپ مخصوص دستگاه های آزمایشگاهی و پزشکی

رول ژورنال های پزشکی و نوبت دهی :

رول ۸۰ میلیمتری یا ۸ سانتی متری با متراژ های ۵۰ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۵ با ماندگاری و وضوح بالای چاپ

رول رسید مشتری :

انواع رول حرارتی مخصوص عابر بانک ، رول های دستگاه های بانکس از قبیل رسید مشتری ، حرارتی و معمولی برای دستگاه های بانکی ، انواع رول های حرارتی مخصوص دستگاه های عابر بانک برای انوع دستگاه های بانکی وینکور ، بنکیت ، ان سی آر ، جی آر جی ، هیوسانگ ، توسن ، راویس ، سیگما و…

خرید رول حرارتی

این نوع از لیبل درصنایع و مشاغل متعددی از ایران می تواند مورد تقاضا باشد و به همین منظور فروش اینترنتی آن از جمله راهکارهایی است که بازدهی مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته است.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده رول حرارتی ، ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز است.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر  می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

رول حرارتی ۵۷ میلیمتری

بازار فروش عمده رول حرارتی ۵۷ میلیمتری

رول حرارتی نوعی کاغذ است که چاپ نوشته روی آن با استفاده از حرارت دستگاه …