فراز رول
شنبه , ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
سرخط خبرها
خانه / مقالات / لیبل پشت چسب دار چیست؟

لیبل پشت چسب دار چیست؟

لیبل پشت چسب دار نقش برجسته ای را در بازار امروز بر عهده دارد. وظایف سنگینی که بر دوش این محصول است واقعا باور نکردنی است. وظایفی همچون بیان ویژگی ها ،معرفی و ثبت برند ،تاریخ مصرف ،وجه تمایز ها است. ولی مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. شما فقط هفت ثانیه زمان دارید مشتری محصول شما را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را در تجارت ایفا کنید.

گروه شرکت لیبل ایران با بهره گیری از کادر معتبر قادر است شما را در رسیدن به خواسته هایتان کمک کند. انتخاب یک لیبل پشت جسبدار با کیفیت و مناسب همراه با یک طراحی جذاب جز توانایی های ما است. شرکت شما لیاقت ایستادن در رده های بالای فروش را دارد. تا بتواند در بازار های ایران و جهان نقش بسزایی را ایفا کنید. ما قادر هستیم شما راه همراهی کنیم.

tarahi label 1
tarahi label 1

انواع لیبل پشت چسب دار

برگه ای از جنس های متنوع ،که قسمت زیرین آن چسب خورده است را لیبل پشت چسب دار دار می نامند. در واقع از دو لایه  قسمت رو و چسب تشکیل شده است. با توجه به کاربرد و محل اتصال دارای انواع مختلفی می باشد.

شما می توانید با کیلیک کردن بر روی هر لیبل از ویژگی ها و قیمت آن آگاه شوید.

فواید یا مزایای استفاده از لیبل پشت چسب دار

  • افزایش فروش با توجه به گستردگی در طراحی
  • معرفی برند با توجه به طراحی برند
  • سهولت در انبار گردانی و چیدمان محصول
  • معرفی مشخصات اختصاصی محصول اعم از ترکیبات ،قیمت ،تاریخ تولید و …
  • معرفی بارکد خاص
tarh 12
tarh 12

فروش لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب دار در صنایع و مشاغل متنوعی کاربرد دارد. در لوازم خانگی ،خودرو ،موادغذایی ،انواع بسته بندی ،آزمایشگاهی و … کاربرد دارد. با توجه به کیفیت محصول و نحوه خدمات دهی شرکت ایران ،شما می توانید به راحتی با خرید اینترنتی از خرید راحت ،آسوده و مطمئن لذت ببرید. شرکت لیبل ایران می تواند برا اطمینان از چاپ و خرید خود  این امکان را دارد که در زمان چاپ ،شما مشتری گران قدر در کارخانه حاضر و از صحت کیفیت محصول اطمینان حاصل فرمایید.

سوال این جاست که با خرید اینترنتی و عمده انواع لیبل پشت چسبدار، ارسال و طراحی آن به شهرهای مختلف، چگونه انجام می شود؟

طراحی

طراحی

طراحی امکان ارسال از طریق کلیه ی موارد مجازی اعم از تلگرام ، واتس آپ و ایمیل می باشد. همچنین امکان طراحی در این شرکت بازرگانی نیز می باشد.

امروزه باربری های فعال در شهرهای مختلف، با کمترین هزینه ممکن توانسته اند این بارها را جا به جا نمایند و از طرفی با توجه به بیمه کردن بار از سمت باربری ها، این اطمینان حاصل می شود که بار به صورت سالم به دست مشتریان برسد.

ارسال بار

ارسال بار

باربری هایی نظیر باربری وطن، پیام شمس، صداقت، اتوبنز از جمله باربری هایی هستند که از تهران به دیگر شهرها اقدام به ارسال بار می نمایند.

دفتر فروش تهران

دفتر شرکت بازرگانی ایران در تهران به عنوان دفتر فروش مرکزی دایر  می باشد و مشتریانی که در این شهر فعالیت می نمایند، این امکان را دارند که هم از دفتر فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و یا سفارشات خود را از طریق شرکت بازرگانی لیبل ایران ارائه نمایند تا در کمترین زمان، این لیبل ها را در محل مصرف خود دریافت نمایند.

این امر به نوبه خود مزیت هایی به همراه دارد چرا که بسیاری از مشتریان در خرید خود، به زمان اهمیت می دهند و تمایل دارند که سفارشات خود را در زمان کمتری دریافت نمایند و از همین رو خرید اینترنتی می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com