فراز رول
یکشنبه , ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
سرخط خبرها
خانه / محصولات / ریبون / ریبون وکس رزین / بازار عرضه و فروش ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰

بازار عرضه و فروش ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰

ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰ یکی از انواع ریبون می باشد که کاربرد فراوانی دارد. این ریبون قابلیت چاپ بر روی لیبل تا عرض ۸ سانتی متر را دارد. ماندگاری چاپ آن بر روی لیبل مطلوب است و از ریبون وکس مقاوم تر می باشد.

فروش ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰ هم اکنون توسط فروشندگان آنلاین هم صورت می پذیرد و شما به راحتی تنها با یک تماس می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

معرفی ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰

ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰ از جمله ریبون های با کیفیت است که دارای ماندگاری خوبی بر روی لیبل می باشد. ابعاد ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰ با عرض ۸ سانتی متر و طول رول ۳۰۰ متر است.
این محصول ریبونی پر فروش است و جهت چاپ اطلاعات کلیدی روی انواع لیبل مورد استفاده قرار می گیرد. ریبون وکس رزین ۳۰۰ × ۸۰ از وضوح بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل مقاومت نسبتا خوب در برابر نور و گرد و خاک در بسیاری از مشاغل کاربرد فراوان دارد.

مشخصات ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰:

  • نوع: وکس رزین
  • عرض رول : ۸ سانتیمتر معادل ۸۰ میلیمتر
  • طول رول : ۳۰۰ متر
  • کیفیت و ماندگاری چاپ : خوب

آشنایی با ریبون و عملکرد آن

جنس ریبون از نوعی پلاستیک است و از مشتقات نفتی می باشد که لایه ای جوهر روی آن قرار گرفته است. ریبون برای چاپ بر روی انواع برچسب‌ها و لیبل‌های با جنس های مختلف استفاده می ‌شود.
پرینترهای نوع حرارتی از گرما برای حک کردن جوهر از روی ریبون بر روی لیبل ها استفاده می‌کنند. هر نوع لیبلی ریبون مخصوص به خود را دارد و همچنین کیفیت ریبون در کیفیت چاپ و آسیب پذیری دستگاه پرینتر نقش اساسی دارد، بنابراین انتخاب ریبون مناسب و با کیفیت را باید مدنظر داشته باشیم.
ریبون مانند لیبل ها بصورت رولی تولید می شود. کیفیت چاپ روی لیبل ها علاوه بر ریبون مناسب به هد هم مربوط می شود. هدهایی که قابلیت چاپ با رزولوشن بالاتری را داشته باشند باعث خروجی چاپ با کیفیت بالاتری نیز می شوند.
بر اساس جهت پیچانده شدن ریبون روی هسته مرکزی، ریبون ها به دو نوع پوشش داخلی و پوشش خارجی تقسیم می شوند.

معرفی انواع ریبون موجود در بازار

ریبون ها به ۴ دسته اصلی بر اساس کاربرد آن ها تقسیم می شوند:

این نوع ریبون (Wax) ارزانترین ریبون موجود در بازار می باشد و در مقابل تغییرات دمایی، رطوبت و خوردگی مقاومت چندانی ندارد. ریبون وکس بیشتر بر روی برچسب‌های کاغذی استفاده می شود. چاپ با این نوع ریبون سریع‌تر انجام می شود و در سایز های متنوع قابل چاپ می باشند.

ریبون Resin در مقابل نوع وکس از مقاومت بالاتری در برابر دما و رطوبت و خوردگی برخوردار می باشد. ریبون رزین بيشتر براي چاپ بر روی ليبل های PVC و Metal و تايوك استفاده می شود.

  •  وکس رزین

ریبون Wax / Resin کیفیتی بین ریبون های وکس و رزین دارد و روی همه ی انواع برچسب ها قابلیت چاپ دارد.

ریبون Super Resin بيشتر براي چاپ روی برچسب اموال استفاده می شود و در مقابل رطوبت و عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

کاربرد ریبون در صنعت چاپ چیست؟

در انتخاب ریبون مناسب باید به موارد زیر توجه داشته باشیم:

  • کیفیت و ماندگاری چاپ.
  • میزان حساسیت به حرارت.
  • ضخامت جوهر استفاده شده در آن.
  • جنس برچسبی که قرار است چاپ روی آن صورت گیرد.

ریبون ها از مهمترین موارد کاربردی در صنعت چاپ می باشند، مثلا برای چاپ بر روی انواع لیبل های pvc از ریبون ها استفاده می شود که می تواند بصورت تک رنگ یا تمام رنگی باشد.

ریبون ها به نوعی جوهر های ویژه چاپ به حساب می آیند و انواع مختلف آن مشخصات ویژه خود را دارند. ریبون ها متناسب با ماندگاری که مورد نیاز است با کیفیت های متفاوتی تولید و به بازار ارائه می شوند. هر چند ممکن است از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی بین آن ها نباشد.

 ویژگی های ریبون وکس رزین wax resin

کیفیت و ماندگاری ریبون wax resin محدوده ای بین ريبون وکس و ریبون رزین مي باشد و این نوع ریبون، قابلیت چاپ شفاف بر روی همه انواع ليبل های مختلف را دارد.
به نوعی ریبون وکس رزین، جوهر پرینتر حرارتی به حساب می آید.
ریبون وکس رزین ممکن است درصد متفاوتی از رزین و وکس را داشته باشد و بر این اساس به زیر مجموعه های متعددی از این نوع ریبون، در بازار بر می خوریم. ممکن است خریداری خاصیت وکسی بودن ریبون را ترجیح دهد در نتیجه انتخاب او از زیر مجموعه هایی با درصد وکس بیشتر خواهد بود.

ریبون وکس رزین از لحاظ ماندگاری در چاپ، از ریبون وکس مقاوم تر است و معمولا برای چاپ روی لیبل های کاغذی و یا پی وی سی از آن استفاده می شود و قیمت این مدل از ریبون وکس گرانتر و از مدل رزین ارزانتر است.

 انواع مدل های ریبون وکس رزین در بازار

ریبون wax resin بیشتر برای چاپ روی لیبل کاغذی است و از ماندگاری بالاتری، نسبت به ریبون وکس در مقابل عوامل محیطی، برخوردار است. همچنین از این ریبون می توان برای چاپ روی لیبل صدفی نیز استفاه کرد، اما مقاومت کمتری در مقابل سایش دارد.
ریبون وکس رزین به دو دسته کلی استاندارد و پرمیوم تقسیم می شود. نوع پرمیوم ماندگاری بالاتری از نوع معمولی دارد ولی باز هم در مقایسه با ریبون های رزین چاپ بی کیفیت تری دارند.
از کاربردهای همیشگی ریبون وکس رزین در خودرو سازی می توان به برچسب هایی که بر روی نقاط مختلف خودرو چسبیده اند اشاره کرد. عمدتا این برچسب ها از جنس پی وی سی هستند و توسط ریبون های وکس رزین چاپ شده اند.
قابل ذکر است از ریبون وکس رزین در صنایعی مانند پارچه بافی، تولید لوازم خانگی و مواد غذایی نیز استفاده می شود.

 فروش ریبون وکس رزین ۶۰*۳۰۰ در مراکز فروش

یکی از انواع پرکاربرد ریبون های مدل وکس رزین می باشد. ابعاد ریبون وکس Wax Ribbon 60*300 با عرض ۶ سانتی متر و طول رول ۳۰۰ متر است.
این ریبون مانند کارتریج در پرینتر لیبل زن نصب می شود و روی برچسب های پلاستیکی و کاغذی استفاده می شود.
نصب ریبون بر روی پرینتر عملی ساده است و کاربران به راحتی می توانند ریبون دستگاه را نصب یا تعویض نمایند.
فروش ریبون وکس رزین ۶۰*۳۰۰ در مراکز فروش انواع لیبل و ریبون در سراسر کشور صورت می پذیرد که عمده ترین مرکز فروش آن در تهران می باشد.

 فروش ریبون وکس رزین ۱۱۰*۷۵ در بازار

یکی از انواع ریبون های مدل وکس رزین می باشد. ابعاد ریبون وکس رزین Wax Ribbon 75*110 با عرض ۱۱ سانتی متر و طول رول ۷۵ متر است.
چاپ از طریق این ریبون مقرون به صرفه می باشد و برای استفاده از آن حتما باید پرینتری را انتخاب نماییم که جای ریبون ۱۱ سانتی متری را داشته باشد.
ریبون وکس رزین ۱۱۰*۷۵ برای چاپ روی انواع لیبل کاغذی مناسب است و در چاپ روی لیبل های متال و PVC مقاومت متوسط دارد.
 فروش ریبون وکس رزین ۱۱۰*۷۵ در بازار شهرهای مختلف از جمله تهران، اصفهان، مشهد، اهواز و غیره انجام می پذیرد. با مراجعه به این فروشگاه ها می توان انواع مختلف ریبون را یافت.

 

فروش ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰ چگونه صورت می گیرد؟

یکی از انواع ریبون های مدل وکس رزین می باشد. ابعاد ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰ با عرض ۸ سانتی متر و طول رول ۳۰۰ متر است.
این ریبون برای برچسب‌های کاغذی پی وی سی مناسب است و ماندگاری نسبتا بالا در برابر عوامل محیطی را دارد.
فروش ریبون وکس رزین ۸۰*۳۰۰ از طرق مختلفی قابل انجام است. یک راه آن مراجعه به فروشگاه های ملزومات چاپ می باشد که در بازار تمام شهرها وجود دارند و راه ساده تر آن تماس با فروشگاه های آنلاین و ثبت سفارش به صورت اینترنتی می باشد که راه ساده تری می باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ریبون وکس رزین

فروش ریبون وکس رزین به صورت عمده

اگر قصد دارید بر روی انواع لیبل یا برچسب چاپ کنید باید از جوهری مخصوص …