فراز رول
یکشنبه , ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
سرخط خبرها
خانه / محصولات / لیبل حرارتی (Thermal Label) / فروش عمده لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ میلیمتری

فروش عمده لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ میلیمتری

لیبل‌های حرارتی بسیار پر کاربرد هستند. دلیل استقبال زیاد صنایع و فروشگاه‌ها از این نوع لیبل هزینه پایین چاپ آن است. این لیبل‌های حرارتی برای چاپ به ریبون نیاز ندارند و در اثر ایجاد گرما مطالب روی آنها چاپ می‌شود. از پرکاربردترین انواع لیبل حرارتی، لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ است.

لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ بیشتر برای مواردی مثل آزمایشگاه، داروخانه و غیره کاربرد دارد. دارای چسب مناسبی است و بسیار پرکاربرد است. در ادامه با انواع لیبل حرارتی از جمله لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ بیشتر آشنا می شویم.

لیبل حرارتی چیست؟

لیبل‌های حرارتی از لحاظ ظاهری شبیه به لیبل‌های کاغذی طراحی‌ می‌شوند.

لیبل‌های حرارتی از لحاظ نوع چاپ با لیبل‌های کاغذی کاملا متفاوت است. لیبل‌های حرارتی برای چاپ نیاز به ریبون و یا اصطلاحا جوهر ندارند. کاغذ لیبل‌های حرارتی به نوعی ماده شیمیایی آغشته شده است که در اثر برخورد با حرارت تغییر رنگ خواهد داد. فرایند چاپ روی لیبل‌های حرارتی به کمک گرمای هد پرینتر صورت می‌گیرد.
به دلیل عدم نیاز به ریبون لیبل‌های حرارتی قیمت مناسبی دارند.
لیبل‌های حرارتی در انواع مختلف و سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند. لیبل‌های حرارتی را می‌توان دومین لیبل پرکاربرد در صنایع دانست.
لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ از انواع پرکاربرد لیبل‌های حرارتی محسوب می‌شود.
در گذشته چاپ روی آنها فقط به رنگ مشکی ممکن بود اما امروزه امکان چاپ به رنگ آبی و قرمز نیز وجود دارد.
لیبل‌های حرارتی به دو گروه تقسیم می‌شوند.

  • لیبل حرارتی مستقیم
  • لیبل انتقال حرارتی

فرق رول حرارتی و لیبل حرارتی در چیست؟

عمده ترین فرق لیبل‌های حرارتی با رول حرارتی این است که رول حرارتی در پشت خود چسب ندارد؛ اما لیبل در پشت خود چسب دارد. به دلیل وجود چسب در پشت لیبل‌های حرارتی به کلی نوع کاربرد آنها با هم تفاوت خواهد داشت.
رول حرارتی بیشتر در فروشگاه‌ها استفاده می‌شود و برای دادن فیش کارتخوان، انواع صندوق و ترازو از رول حرارتی استفاده می‌کنند. این در حالی است که لیبل‌های حرارتی مانند لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ بیشتر در آزمایشگاه‌ها و موارد پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
هر دوی این موارد برای چاپ نیاز به ریبون ندارد و به همین دلیل از لحاظ هزینه مقرون به صرفه هستند.

سایز بندی انواع لیبل حرارتی کدامند؟

به دلیل ماهیت لیبل‌های حرارتی فروش آنها با استقبال خوبی همراه شده است.

به دلیل عدم نیاز به ریبون در فرایند چاپ استفاده از لیبل‌های حرارتی برای صاحبان کسب و کار صرفه اقتصادی دارد.
لیبل‌های حرارتی از نظر سایزبندی بسیار منعطف بوده و در سایزهای زیادی به فروش می‌رسند.
عمده فروش لیبل‌های حرارتی در سایز ۱۰۰* ۱۰۰ میلی‌متر، ۱۲۵* ۹۵ میلی‌متر، ۱۶۰* ۹۰ میلی‌متر، ۳۱ * ۲۱ میلی‌متر، ۳۰ * ۱۸ میلی‌متر، ۳۰ * ۱۵ میلی‌متر، ۳۰ * ۱۰ میلی‌متر، ۱۵*۴۵ میلی‌متر، ۳۰*۵۰ میلی‌متر و ۳۵ * ۲۵ میلی‌متر می‌باشد.
البته لیبل‌های حرارتی را به صورت شیت نیز به فروش می‌رسانند.
لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ سایز بسیار متداول‌تری است.

ویژگی انواع لیبل حرارتی ( جداشدنی و جدانشدنی )

لیبل‌های حرارتی با توجه به کاربرد بالایی که در صنایع دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند.

  • لیبل‌های حرارتی جدا شدنی
  • لیبل‌های حرارتی معمولی
  • لیبل‌های حرارتی ضد آب

لیبل‌های حرارتی جداشدنی اکثر کم چسب هستند و به راحتی از محل اتصال خود جدا می‌شوند.
این لیبل در آزمایشکاه‌ها برای اتصال به لوله‌های شیشه‌ای استفاده می‌شوند تا بعد از انجام کار لیبل را جدا کرده و مجدد از لوله استفاده شود.
لیبل‌های حرارتی جداشدنی بعد از کنده شدن به هیچ عنوان اثری از خود به جا نمی‌گذارد.
لیبل‌های حرارت معمولی با نام لیبل‌های حرارتی جدا نشدنی نیز گفته می‌شود. این لیبل‌ها چسب بیشتری در پشت خود دارند و در مواردی مورد استفاده است که نیاز به کندن لیبل نخواهد بود.
لیبل های حرارتی در نوع لیبل‌های حرارتی ضد آب نیز در قسمت رویه خود دارای سلفون هستند و در برابر آب مقامت خوبی دارند.

  کاربرد لیبل حرارتی در آزمایشگاه چیست؟

یکی از عمده مصارف لیبل‌های حرارتی در آزمایشگاه‌ها و در اماکن پزشکی است.
این لیبل‌ها به دلیل عدم نیاز به ریبون برای این اماکن مناسب است. به علت اهمیت بهداشت در محیط‌های آزمایشگاه‌های و بهداشتی استفاده از چاپگرهای با جوهر امکان پذیر نیست.

در آزمایشگاه‌ها اصولا برای لوله‌های شیشه‌ای از لیبل‌های حرارتی جداشدنی استفاده می‌کنند تا بتوانند آنها را جدا کرده و از لوله‌ها مجددا استفاده نمایند. برای لوله‌های پلاستیکی از لیبل‌های حرارتی معمولی استفاده می‌شود زیرا نیاز نیست آنها را جدا نمایند.
در صورتی که نیاز به نگهداری از نمونه‌ها در فضای سرد داشته باشند از لیبل‌های حرارتی ضد آب استفاده می‌کنند. به دلیل مقاومت بسیار خوب لیبل‌های حرارتی ضد آب در برابر سرما و رطوبت این انتخاب صورت می‌گیرد. لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ به علت ابعاد مناسب بیشتر در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند.

کاربرد لیبل حرارتی در فروشگاه‌ها چیست؟

لیبل‌های حرارتی از نظر ظاهر شبیه لیبل های کاغذی هستند اما در نوع متریال استفاده شده در آنها کاملا متفاوت هستند.
روی کاغذ لیبل‌های حرارتی را به کمک مواد شیمیایی پوشانده اند تا بدون نیاز به ریبون و جوهر نیز بتوان روی آنها چاپ انجام داد. با توجه به حجم بالای استفاده از لیبل در فروشگاه‌ها استفاده از لیبل‌های حرارتی برای آنها مقرون به صرفه است.
لیبل‌های حرارتی در فروشگاه‌ها استفاده‌های متعددی دارند.

در ترازوهای موجود در فروشگاه‌ها از لیبل حرارتی استفاده می‌شود همچنین در آزمایشگاه ها نیز کاربرد فراوانی دارند و برای درج اطلاعات و بارکد موقت روی کالاهای غیر بسته بندی نیز از لیبل حرارتی استفاده می‌شود.
در هر کدام از موارد بالا از سایز متفاوتی از لیبل‌های حرارتی استفاده می‌شود. در این میان از لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ نیز استفاده خواهد شد.

فروش رول لیبل حرارتی سایز ۳۰*۵۰

لیبل‌های حرارتی به دلیل داشتن ابعاد مختلف مورد توجه بسیاری از اصناف هستند.
لیبل‌های حرارتی در فرایند چاپ خود نیاز به ریبون ندارند و فقط به کمک گرمای هد دستگاه و تغییر رنگ کاغذ چاپ روی آنها انجام می‌شود.
یکی دیگر از انواع لیبل‌های حرارتی، لیبل حرارتی۳۰*۵۰ میلی ‌متر است. این لیبل‌های حرارتی به دلیل ابعاد کوچک در دارو‌خانه‌ها کاربرد زیادی دارد.
از دیگر کاربردهای لیبل حرارتی ۳۰*۵۰ میلی ‌متر می‌توان به کاربرد آن در بارکد نمودن محصولات فروشگا‌ه‌ها نام برد.
این لیبل ماندگاری چاپ بالایی ندارد و فقط بصورت موقت ماندگاری دارد.
در ساخت این لیبل نیز از چسب هاتملت استفاده شده است. کاغذ این مدل ضخامتی بین ۶۰ تا ۸۰ میکرون دارد.
لیبل حرارتی ۳۰* ۵۰ میلی ‌متر از لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ میلی ‌متر کوچکتر است و بدیهی است که ارزانتر هم است.

فروش لیبل حرارتی سایز ۳۵ × ۲۵

از دیگر لیبل‌های حرارتی، می‌توان به لیبل حرارتی ۳۵ × ۲۵ میلی ‌متر  اشاره نمود. این لیبل ابعاد بسیار کوچکی دارد و فقط توسط لیبل پرینتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این لیبل‌ها ماندگاری چاپ بالایی ندارند. از لیبل حرارتی ۳۵ × ۲۵ میلی ‌متر در مواردی که به صورت موقت نیاز به لیبل است، استفاده می‌شود.

عمده کاربرد لیبل حرارتی ۳۵ × ۲۵ میلی ‌متر در آزمایشگاه‌ها است. همچنین از این لیبل در داروخانه‌ها نیز استفاده می‌شود.
لیبل حرارتی ۳۵ × ۲۵ میلی ‌متر به دلیل ابعاد کوچک نسبت به لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ میلی‌ متر قیمت پایین‌تری دارد و موارد کاربرد کمتری دارد.
فروش لیبل حرارتی سایز ۳۵ × ۲۵ میلی ‌متر به صورت یک رول ۱۰۰۰ عددی تک ردیفه انجام می‌گیرد. چسب استفاده شده در آن از نوع هاتملت است.
کاغذ استفاده شده در این لیبل حرارتی کمتر از ۶۰ میکرون ضخامت دارد.

فروش لیبل حرارتی سایز ۱۵*۴۵ میلی‌متر

لیبل‌های حرارتی به دلیل قیمت تمام شده پایین بسیار پرکاربرد هستند. این لیبل‌ها به دلیل پرکاربرد بودن در ابعاد متفاوت و در عین حال استانداری به بازار عرضه می‌شوند. یکی از پرکاربردترین ابعاد لیبل‌های حرارتی، لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ میلی ‌متر است.
ابعاد این لیبل حرارتی ان را برای استفاده در آزمایشگا‌ها مناسب نموده است. از دیگر کاربردهای این لیبل حرارتی در محیط داروخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فروش لیبل حرارتی سایز ۱۵*۴۵ میلی ‌متر بیشتر به صورت تک ردیفه و تک رنگ انجام می‌گیرد. در هر رول لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ میلی‌ متر حدود ۲۰۰۰ لیبل قرار دارد.
ماندگاری چاپ در این لیبل ها پایین است اما چسبندگی مناسبی دارند. کاغذ استفاده شده در رویه این لیبل از نوع نیمه براق یا لیبل آرت است.
چسب استفاده شده در لیبل حرارتی ۱۵*۴۵ میلی ‌متر از نوع هاتملت می‌باشد. کاغذ استفاده شده در این لیبل‌ها ۶۰ تا ۸۰ میکرون ضخامت دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فراز رول
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09195187757
شماره تلفن ثابت: ---
شماره فکس: ---
آدرس کانال: farazrol@
پست الکترونیکی: farazzrol@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش لیبل حرارتی

فروش فوق العاده لیبل حراراتی

اگر بگوییم لیبل های حرارتی یکی از پر مصرف ترین انواع لیبل ها هستند، اشتباه …